۱۳۹۲ فروردین ۱۰, شنبه

بغلم کن : ای همیشه

1 ... از : بغلم کن ها
بغلم کن ای همیشه بوی خوب سبزه زاران
میل رویش فکر پویش همچو بذری در بهاران
بغلم کن از زمستون تا تن ظهر تابستون
بغلم کن از دم شب تا خود صبح خروسخون
از تو این کوچه بن بست بغلم کن تا تب هست
بغلم کن وقتی خورشید چشماشو رو زندگی بست
بغلم کن شور وحدت از من من تا من ما
فصه ی امید من باش تو روزای سخت دنیا ...
2 ...
بغلم کن با تو میام اگه راه سخت و طویله
با تو میام تا به هر جا گر چه پای من علیله
می گذرم از رعد و طوفان می گذرم از خس و خاشاک
نمی شم خسته یه لحظه بغلم کن مطلق پاک
بغلم کن ای صدایت پر طنین مثله عبادت
سجده ی آخر من باد سجده بر مهر لبانت
بر ضریح پیکر تو بوسه های عشق می کارم
سرمو رو مهر دستات صبح و ظهر و شب میذارم
از تو این خالی بودن بغلم کن تا به مردن
تا شراب مرگی ناب را از توی دست تو خوردن ..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر