۱۳۹۲ شهریور ۱۷, یکشنبه

آخ چی می شد

چقدر تو طناز_ چشات شبیه یک راز_ چشات
حرفای ناگفته ی من واژه ی آواز_ چشات
چشات به رنگ آسمون وقتی که خورشید می زنه
رنگین کمونی بی بدیل بعد از یه بارون زدنه
آخ چی می شد چشمای تو یه جوری مال من می شد
شب های تاریک دلم با چشم تو روشن می شد
آخ چی می شد آخ چی می شد

یعنی می شه یه روز منم تو چشم تو سفر کنم
همخونه ی نگات بشم عمرمو با تو سر کنم
دار و ندارمو می دم اگه که چشم تو بخواد
اگه چشات یه بار فقط تو خواب و رویاهام بیاد
آخ چی می شد چشمای تو یه جوری مال من می شد
شب های تاریک دلم با چشم تو روشن می شد
آخ چی می شد آخ چی می شد

چقدر بگم من از چشات شعرا تمومی نداره
هر چی بگم بازم کمه از تو چشات شعر می باره
دلم می خواد که خودمو توی چشات رها کنم
تو رو همش من ببینم تو رو فقط صدا کنم
آخ چی می شد چشمای تو یه جوری مال من می شد
شب های تاریک دلم با چشم تو روشن می شد
آخ چی می شد آخ چی می شد

اکبر درویش . دی ماه سال 1387


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر