۱۳۹۲ اردیبهشت ۹, دوشنبه

اعتراف



اکنون ,
می خواهم صادقانه اعتراف کنم
پشیمان و نادم
از گذشته های پلید خود
و از مردم شریف ,
درخواست عفو دارم
و طلب بخشش ...

من ,
جاسوس سی آی ا
مزدور ام آی ایکس
حقوق بگیر موساد
کمونیست
صیهونیست
امپریالیست
وهابی
نصرانی
یهودی
بهائی
رابط سفارت فرانسه
رفیق کاردار انگلیس
مزدور آمریکای جهانخوار
و نفوذی اسرائیل غاصب
عامل بمب گذاری میدان بالا
سر دسته ی بلوای روز هفدهم
قاتل پروفسور کتابی
سر دسته ی گروه منحله ی رنگارنگ
عضو حزب کارگران و کارگزاران
لیدر گروه فرقان
هوادار حزب کمونیست
طرفدار شاهپور بختیار
سرسپرده ی سلطنت طلب ها
مامور رضا پهلوی
که هر ماهه ,
میلیون ها دلار از آمریکا می گرفتم
تا شایعه بسازم
تا اقتصاد مملکت را فلج کنم
تا در راه تجزیه طلبی ,
اقوام مختلف را به جان هم بیندازم
و با آقای ایکس
و جناب ایگرگ
در مواقع ضروری ,
آشوب و بلوا بپا کنم
من از بی بی سی پول می گرفتم
تا اخبار دروغ بدهم
و تمام مصاحبه های من ,
با صدای آمریکا
و افشاگری هایم
همه کذب محض بوده است
من به این آب و خاک خیانت کردم
اما اکنون فهمیده ام چقدر اشتباه می کردم
رفتار صادقانه ی بازجویان
تذکرات مهربانانه ی ماموران
که نه تنها مرا اذیت و آزار نکردند
بلکه در هشیار کردن من ,
بسیار زحمت کشیدند
باعث شد که به خود بیایم
و به آغوش ملت باز گردم
همین جا می خواهم از آنان تشکر کنم
و انزجار خود را ,
از تمام احزاب و گروه ها اعلام دارم
و پشیمانی ام را اعتراف کنم

لازم است صادقانه و با صدای بلند اعلام کنم
که من با میل خود
این اعترافات را می گویم
و هیچ فشاری بر من نبوده است
و از مردم همیشه حاضر
و از مسوولین دلسوز ,
می خواهم که مرا ببخشند
و توبه ی مرا بپذیرند
امید که بتوانم گذشته ی خود را جبران کنم .

اکبر درویش. تابستان 1389

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر