۱۳۹۲ فروردین ۱۷, شنبه

عاشقانه ای برای تو

عاشقانه ای برای تو

ای یگانه ی من ,
ای مهربان ترین یار
زیباترین احساس بودن را
در شب نشینی باشکوه دوست داشتن ,
با تو تقسیم می کنم
تو را دوست خواهم داشت
چنان ماهی که آب را
جنان آب که دریا را
چنان دریا که موج را
و آخرین نماز عاشقانه ام را ,
رو به قبله ی تمنای تو خواهم خواند

با من بمان
در کنار من
تا این من ناتمام ,
تمام شدن را
با تو تجربه کند

با تو شروع شوم
با تو کامل شوم

دستان نوازشگرت را ,
چون سنگر امنیت بی کسی های من ,
در دست من بگذار
و دل مرا ,
که اکنون ,
بس گلایه دارد ,
با دوست داشتن
زلال کن .

با تو آرام می شوم
و دغدغه های من
در کنار تو
آواز وداع خواهند خواند .

اکنون آغوش تو را می خواهم
به سوی من بیا
تا در کنار تو ,
ترانه ی دوست داشتن را
با صدای بلند آواز کنم
و با تو بودن را ,
چراغ شب هایم سازم .

ای یگانه ی من
ای آشناترین یار ...

اکبر درویش . زمستان 1391

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر