۱۳۹۲ خرداد ۲۲, چهارشنبه

دلم ممنوعه می خواهد

مرا ممنوعه ها خوب است
دلم ممنوعه می خواهد
هنوز ممنوعه ای تازه
در این بیغوله می خواهد
بیا اکنون فریبم ده
مرا وسوسه کن ای یار
تو این بار بوسه هایت را
به دست کام من بسپار
که تا عریان شویم از هم
به دور از این حریم درد
بهشت را هم نمی خواهم
تو را می خواهمت همدرد

بریم جایی که ما باشیم
به دور از کینه ها باشیم
خدا را هم نمی خواهم
بیا با هم خدا باشیم
چه کس منع کرده است ما را
از این عشقی که آغاز است
به بین آغوش گرم ما
همان معراج و پرواز است
اگر که با تو باشم من
ز دوزخ هم هراسی نیست
مرا آغوش تو خوب است
جز آغوشت بهشتی نیست

مرا ممنوعه ها خوب است
دلم ممنوعه می خواهد
دلم یک عشق ممنوع تر
در این بیغوله می خواهد
تو را می خواهم ای ممنوع
بدون تو جهان خوار است
اگر چه حکم این خواستن
مرا چون حلقه ی دار است
اگر که با تو من باشم
ز مرگ هم هیچ هراسی نیست
مرا آغوش تو خوب است
مرا آغوش تو کافی ست

اکبر درویش . 16 خرداد 1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر