۱۳۹۳ مرداد ۳, جمعه

نفرین بر جنگ

ننویسندگی :

هر کودک و نوجوانی که کشته می شود
که قربانی جنگ و وحشیگری می شود
انگار که من کشته می شوم
انگار که قلب من آماج گلوله ها قرار می گیرد
مهم نیست که چه دینی دارد
مسلمان است
مسیحی است
یهودی است
و یا اصلا هیچ دینی ندارد
کشته شدن هر کودک و نوجوانی کشته شدن انسان و انسانیت است
مهم نیست که اهل کدام کشور است
اسراییلی است
عرب است
فلسطینی است
ایرانی است
اهل اروپاست
و یا آمریکایی است
و یا آفریقایی ....
کشتار کودکان و نوجوانان بزرگترین جنایت بشریت است
من از تمام کسانی که باعث جنگ و خونریزی می شوند نفرت دارم
من به صلح می اندیشم و آرزوی یک جهان آزاد و آباد را دارم که تمام مردم با هر دین و عقیده , از هر نزاد و مسلک در کنار هم با برادری و برابری زندگی کنند .
مرگ بر جنگ افروزان
و درود بر کسانی که به صلح می اندیشند
و زنده باد کسانی که یک دنیای امن و لبریز از آرامش را برای کودکان و نوجوانان می خواهند .

اکبر درویش . 2 مرداد ماه سال 1393


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر