۱۴۰۲ مرداد ۲۳, دوشنبه

گور پدر همه چیز

 


دیگر ،
نه می خورم
نه می آشامم
و نه حتی می خوابم
تنها به تو می اندیشم
که مرا به خود رساندی
که مرا به خدا رساندی

انتظار
انتظار دیدار ،
دوزخی ست دهشتناک
نگذار در آتش این دوزخ ،
روزی هزاران بار بسوزم

به دیدار من بیا
تو مرا عاشق کردی
تو مرا شاعر کردی
تو مرا من کردی

گور پدر همه چیز
نه از سیاست می گویم
نه از انقلاب
تنها از تو می گویم
و از عشق تو
که مرا به معراج برد

یک بوسه ی تو ،
تمام دنیا را مال من می سازد
گور پدر سیاست
گور پدر انقلاب
گور پدر همه چیز

مرا ببوس
و بگذار در آغوش تو خانه کنم
تو قبله ی من شده ای
جز تو چیزی نمی خواهم
گور پدر همه چیز
گور پدر انقلاب
گور پدر سیاست

مرا ببوس
دیگر از سیاست نخواهم گفت
تنها از تو خواهم گفت
که قلب مرا به میهمانی عشق بردی

اکبر درویش . ۲۳مرداد ماه سال ۱۴۰۲

#akbar#darvish#akbardarvish# اکبر #درویش #اکبر_درویش #شعر #شعرهای_اکبر_درویش# شعر_عشق #شعر_روز #شعر_عاشقانه 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر