۱۳۹۳ آذر ۶, پنجشنبه

تو را فتح خواهم کرد

تو را ,
فتح خواهم کرد
این را
شعرهای من بشارت داده اند
با تک تک واژه های شان
وقتی عشق را 
در کوچه پس کوچه های این شهر
در ترانه ها جار می زنند

تو را ,
فتح خواهم کرد
با تمام امید آمده ام
در شیپورها بدمید
بگویید دروازه ها را بگشایند
لحظه ی پیروزی در راه است

تو را ,
فتح خواهم کرد
شکست ,
در قاموس من هیچ معنایی ندارد
این سردار عاشق
اکنون تمام توان خود را ,
در راه این نبرد گذاشته است
از پای نخواهم افتاد
و تا صدای طبل پیروزی برنخیزد
یک دم آرام نخواهم نشست

روزها ,
فرخنده باد
و قلب ها ,
متبرک باد
جاه و جلال عاشقی
گسترده باد
اکنون که شیپورها ,
سرود پیروزی را می نوازند

اکنون
چون سرداری فاتح
در برابر تو زانو خواهم زد
تا کلید شهر قلبت را ,
به دست من بسپاری
تا آغوش خود را
کاخ فرمانروایی من قرار دهی
تا برای همیشه
به تو اقتدا کنم .

اکبر درویش . 28 آبان ماه سال 1393

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر