۱۳۹۲ اسفند ۲۸, چهارشنبه

دوستان همراه ...

دوستان همراه ...

فصل ها می آیند و می روند . زمستان می رود و بهار می شود . بهار هم سپری می شود و تابستان می آید و بعد از تابستان نوبت پاییز است و با رفتن پاییز , زمستان است که می آید و باز بهار ... بهار ... بهار ...
همه چیز در حال تغییر است . سال های رفته جای خود را به سالی تازه و نو می دهند و زندگی ادامه دارد . چرخ های زندگی می چرخد و به پیش می رود و اما انسان , آیا تکراری دوباره دارد ؟ آیا بعد از مردن دوباره زنده می شویم و یا به شکل دیگری به این جهان باز می گردیم ؟ و یا این دوران زندگی رافقط یکبار تجربه می کنیم و زندگی دوباره ای نخواهیم داشت !؟
نمی دانم .... اما این را می دانم که این دوران زنده بودن را باید با عشق و محبت در کنار هم سر کنیم و با دوست داشتن از رنج و اندوهمان بکاهیم . این زندگی نه تنها خود غنیمت است که غنیمت هایی نیز برای مان به ارمغان دارد . و یکی از بهترین غنیمت های این زندگی دوستان خوب ما هستند . قدر دوستی و دوستان را بدانیم تا در کنار هم بتوانیم با مشکلات این زندگی دست و پنجه نرم کنیم و زندگی را برای خود شیرین تر سازیم .
دوستان عزیزم , که تمام سال را در کنار شما سپری کرده ام و چه بسیار که از شما آموخته ام و چه بسیار که شنوای دردهای من بوده اید و مرهمی بر زخمم .... دوستتان دارم و و در آغاز این سال تازه که سلانه سلانه از راه می رسد , برایتان بهترین ها را آرزو می کنم و می دانم که بهروزی و سعادت من با بهروزی و سعادت شما گره خورده است . روزهای خوبی داشته باشید و ایام به کامتان باد .
هر روزتان نوروز
نوروزتان پیروز

اکبر درویش . 27 اسفند سال 1392

با سپاس از " بنفشه صفا " که زحمت کشیدند و این تصویر را ساختند .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر