۱۳۹۲ بهمن ۲, چهارشنبه

اکنون محتاج فهمیدن هستم

ننویسندگی :

عشق زیباست
عشق پیوند دهنده ی قلب هاست
عشق آدمی را پاک و زلال می کند
عشق .... من برای توصیف کردن عشق همیشه کلمه و جمله کم آورده ام اما همینقدر می دانم که عشق یکی از زیباترین های عالم هستی است .
دوستی همیشه برای من ارزش والایی داشته است
دوستی می تواند درمان تنهایی های انسان باشد
دوستی .... من همیشه با احترام از دوستی حرف زده ام و برای دوستی های پاک و بی آلایش ارزش خاصی قائل هستم .
عشق ... دوستی و دوست داشتن چه واژه های زیبا و باارزشی هستند و کاش ما قدر این واژه ها را بدانیم
کاش عاشق باشی
کاش با دوست داشتن زندگی کنیم
کاش دوست خوب و همراه صادقی باشیم
اما فهمیدن است که به عشق و دوستی و دوست داشتن ارزش بالاتری می دهد . فهمیدن و درک کردن و همدرد بودن ...
اکنون روزهایی است که بیش از آن که به عشق کسی نیاز داشته باشم و یا دنبال دوست خوبی باشم نیازمند کسی هستم که مرا بفهمد
مرا با همه ی خوبی ها و بدی هایم
مرا با تمام دارم ها و ندارم هایم
مرا بدون ماسک بخواهد
مرا بی نقاب دوست داشته باشد
من حقیقی ام را یار باشد
مرا همینگونه که هستم بخواهد و بفهمد و دوست داشته باشد نه آنطور که خودش می خواهد و در افکارش به من فکر می کند .
آری ! اکنون محتاج فهمیدن هستم
پس ای دوست ... ای رفیق ... ای همراه ... ای ... مرا همینگونه که هستم باور کن

اکبر درویش . بازنویسی یک ننویسندگی
دی ماه سال 1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر