۱۳۹۶ خرداد ۲۱, یکشنبه

با دوستان عزیزم ...

دوست یعنی کسی که وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه ، دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سو تعبیری نمیشه ، دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت می گیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت میشه ، دوست یعنی وقت اضافه یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه ، دوست یعنی تنهایی هایم را بسپرم دست تو چون شک ندارم می فهمیش... دوست یعنی یه راه دو طرفه ، یه قدم من یه قدم تو اما بدون شمارش و حساب و کتاب ، دوست یعنی من از بودنت سر بلندم نه سر به  زیر و شرمنده... ادعا نمیکنم که همیشه به یاد دوستان خوبم هستم ولی ادعا میکنم که لحظاتی که به یادشون نیستم هم دوستشون دارم!
دل بی دوست
دلی سنگی ست
دلی تنهاست
دلی خسته ست
دل من دوست بگیر
 در ره دوست بمیر !!
با ارادت به تمام دوستان
 اکبر درویش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر