۱۳۹۹ تیر ۷, شنبه

دوستت می دارم

سه طلاقه کن
شرع را
من و تو ،
چقدر به هم آزادیم
درخت شوی
زمین تو خواهم شد
باران شوی
دریای تو خواهم شد
قلب خواهم شد
همه قلب خواهم شد
در تو طپیدن خواهم گرفت
عشق خواهم شد
همه عشق خواهم شد
تو را گرم خواهم کرد
بهار تو می شوم
تمام فصل های تو می شوم
گل می شوم
در تو شکوفه می کنم
میوه می شوم
در فصل تو می رسم

سه طلاقه کن
شرع را
نگاهت را 
قبله خواهم کرد
و دستانت ،
مهر نماز من می شود
زائر تو می شوم
ضریح تن تو را می بوسم
کافر می شوم
تو را می پرستم

دق الباب کرده ام
اکنون در را باز کن
به زیارت آمده ام
به زیارت تو
تا هفت بار اسم تو را جار بزنم
شاید 
آواز عشق را ،
از لبان تو بشنوم

دوستت می دارم
جز این ،
کلام دیگری بلد نیستم

اکبر درویش . ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

#akbar #darvish #akbardarvish #اکبر #درویش #اکبر_درویش #شعر #شعرهای_اکبر_درویش #عاشقانه #عشق


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر