آدمی , اگر غم داشته باشد
آدمی ,اگر غم داشته باشدوخم ,در زیر کوه دردچگونه می تواند برنیاشوبد و فریاد نزند !؟آدمی ,
اگر به حصار کشیده شود
و خاموش ,
با دهان بندی به وسعت دنیا
چگونه می تواند آرام باشد و عصیان نکند !؟
آدمی را ,
باید
باژگون کردن این زشت پلید
و ساختن آنچه باید باشد
و ... نیست !!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر