۱۳۹۲ فروردین ۶, سه‌شنبه

آدمی , اگر غم داشته باشد

آدمی ,
اگر غم داشته باشد
وخم ,
در زیر کوه درد
چگونه می تواند برنیاشوبد و فریاد نزند !؟

آدمی ,
اگر به حصار کشیده شود
و خاموش ,
با دهان بندی به وسعت دنیا
چگونه می تواند آرام باشد و عصیان نکند !؟

آدمی را ,
باید
باژگون کردن این زشت پلید
و ساختن آنچه باید باشد
و ... نیست !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر