تنها تر از " انسان " کیست !؟
تنها تر از " انسان " کیست !؟انسان ,که هر آن چه را آموخته ,دیگر به کارش نمی آیدکه هر آن چه را می داند ,گره ی کور ناامیدیش را نمی گشاید
انسان ,
که مضطرب ,
که مایوس ,
دوره ی زیستن خویش را ,
تجربه می کند
و شکنجه می کشد !
دردمندانه ...
غمگنانه ...
تنها تر از انسان کیست !؟
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر