اما من ...
چه کسی می تواند چون من ,
این چنین عظیم ,
این چنین شگفت ,
دوست بدارد که خواستن خود را ,
در پای معشوق فدا کند ؟
اما من ,
خواستن خود را ,
در پای خواستن تو ,
قربانی کرده ام .
من از عشق خویش در راه معشوق گذشته ام .
آیا می توانی این چنین ایثاری را باور کنی ؟
18/5/1367 - تهران
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر