۱۳۹۲ فروردین ۶, سه‌شنبه

اکنون چگونه باید زندگی کنیم

زندگی ما 
فاصله ی بین دو مرگ است
از نیستی آمدیم 
و به سوی نیستی می رویم .

اکنون که هست هستم ,
چگونه باید زندگی کنم !؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر